OOOOOOOOOOOOOOOHHHH My Goood!

Ja jag är verkligen sämst på att uppdatera min blogg =(
Men men jag ska göra mitt bästa =)

Vart ska jag börja.... Ja jo jag fick en spricka i mitt hjärta och ja de gjorde ont men de har nästan läkt hela vägen nu men visst är det jobbigt och svårt... Händer att jag tänker tillbaka o saknar...Men men va gör man....
Livet går vidare säger alla och visst gör det det... men man får kämpa lite.. Jag vill ju oxå känna det som så många av mina nära och kära känner...

Så va har hänt mer??? Ja jag har börjat jobba igen och denna gång har fått lyckan att få jobb på Chilli =) Världens bästa affär! och det är grymt kul och tjejerna jag jobbar med är underbara =) Och Alla är bara toppen =) sååååååå bra =) Trivs som fisken i vattnet =)

Så nu har sommaren kommit igång och jag njuter för fulla muggar =) hihihihihi

Ja nu så har ja kommit igång igen uppdaterat lite så ja vi får väl se hur duktig jag är nu =)







Lite Bilder från Jobbet i Sickla =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0