Jag Kräks!

Ja jag kräks bokstavligen!
Jag kvävs oxå på samma gång....! Ja är så jävla trött på allt skitsnack! Jag fixar inte sånt hära! SÅ jävla barnsligt!
ÄR så trött på att folk inte kan vara ärliga och är sååå jävla falska! VARFÖR!

Och du! Du som går o snackar skit om mig och är "bitter" på mig för att jag är jag! Jag är öppen, sprallig, glad och framåt! Jag är född som det och det är faaaaan inte mitt fel att du inte är det! Sluta vara så jävla avis och prata illa om mig då! KOm till mitt ansikte och säg det i stället din fega jävel! Ja nu e jag arg så jävla arg!
Och sen då alla ni andra jävlar som låtsas vara min vän o sen får jag höra andra saker bakom ryggen! KOm igen tror ni inte att jag får reda på saker eller! SÅ jävla korkade!

Är så trött på att inte kunna lita på någon.... Visst jag har några jag kan lita på de kan ja räkna på en hand. Men ändå! Vad har ni emot mig! Och varför väljer ni sida! Och isåfall Fel sida! I det här fallet har jag inte gjort ett skit! Jag har bara varit den jag är! Och en person klarar inte av det och då är det mitt fel! Känns det korrekt?

Nä inte mycket!

Är så trött ledsen och sårad... Fixar inte mer nu!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men gumman då.. Låt ingen trycka ner dig. Du är fin som du är.. Och ditt goda humör får ju oss andra på bättre humör också..



Nä, skit i alla energitjuvar. Rensa bort dom, så blir allt bättre..



Kram

2010-06-23 @ 11:32:30
URL: http://www.vaereom.se/minblogg
Postat av: Yanniqe

KRAAAAAAAM!

2010-06-23 @ 13:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0