Hjärta som blöder...

Idag blöder mitt hjärta.....
Jag vet inte vart jag har mig själv och jag vet inte vart jag har mina vänner......
Ena dagen finns alla där och andra finns ingen? Jag fattar inte.... är det så svårt o säga till mig att man inte vill umgås med mig??? Måste man undvika mig???
De som verkligen känner mig borde veta att jag inte är dum i huvudet och jag fattar saker......

När ska folk respektera mig??? FÅ mig och känna mig speciell...??? När ska jag få känna mig älskad och omtyckt.... Varföär ska jag visa något när inte nån visar mig något???? Allt är så falskt..... När förtj'nar jag ett samtal eller ett besök eller varför inte en fika... Nä tydligen inte.... Jag är så trött på att alla får göra som de vill med mig men inte jag!!!

Jag är så trött!


Och Ja jag saknar han......


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0