wiiiii så glad jag blev idag =)

Idag så vart jag superglad då jag åkte med min mor en snabbis till skopunkten för att hitta skor till festen... hmmm ja min 30 års fest säger de men jag säger 20års fest ;) Men när vi kom in så såg ja inte en enda sko som jag gilla vi gick ett varv och då fick jag syn på dem ... Ett par svarta supersnygga stövlar... (o ja jag har ju haft lite problem med stövlar då jag varit för tjock.) Men när jag såg dem så var jag bara tvungen o pröva dem... Jag var berädd på besvikelse Men DE PASSADE!!!! Till min förtjusning =) sååå underbart jag vart så glad, de är ju såååå heeeeeta! Ska ha de på mig i helgen!

Sååååååååååå snygga om jag får säga det själv =)

Så va har hänt annars idag??? Inte mycket förutom att jag Krocka!!! Med en snödriva som tur va men de kunde gått illa om de andra inte hade fått rött för då hade de kört på mig :S men jag klara mig Mamma klara sig och blien ja ena lyktan fick sig en kyss bara men annar gick de bra... Anledningen till att jag gjorde det va att det va så förbannat halt och jag körde bara i 30 km/h så de va ingen mega hastighet men de räckte... Så kör försiktigt =) Allt för detta jäkla oväder.... fan de har ju snöat heeeeeeeela dagen ju....

Messade lite med min bästa vän Anna och hon berätta att deras flyg va 3 timmar försenat! Kul...! ( hon jobbar som flygvärdinna) Hoppas de går bra för dem o flyga... Håller tummarna...!

Imorgon ska jag nog sola lite och träna tänkte jag sen får vi se va dagen och kvällen har mer att bjuda på så =)

Puss och massa kärlek till er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra Åström

Håller med - snygga stövlar!

Det är sånt som jag också går och drömmer om.. att nån gång få på mig ett par stövlar..



Jag har läst lite om din operation nu, och blir lite sugen på att söka faktiskt...

Vi får väl se hur det går...



Hade du varit överviktig länge?

Det var så svårt att tro när man såg dig...



2010-01-27 @ 23:23:24
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0