Mulen dag idag =(

Men jag är glad ändå =)

Å så gick måndagen... Var hemma hela dagen tills det var dags att hämta mor min på hennes jobb...
Jag körde henne och min moster till vikingline terminalen då de skulle unna sig lite vardags lyx och åka på en kryssning =) så här mitt i början av veckan. Efter det åkta jag till Solna Centrum ville hitta någon snygg boleroliknade jacka till min fest den 6 februari så tänkte att i solna har de nog något o tänka sig!  De hade de =)

Så hej å hå =)

Idag är det tisdag och jag e helt slut fortfarande efter helgen suck men men ska åka o hämta Mamma och Anita nu om en liten stund vid vikingline sen köra mamma o hämta hennes nya glasögon =)

Ser extra fram emot helgen då jag ska hänga med my Girl Anna.... Kärlek till henne och fasiken va skoj vi ska ha och sen e det 30års fest oxå =)

Love Too You all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0