Gääääässsssp...

Är alldeles för trött för att skriva något ikväll egentligen så de blir inte långt :)

Gjort idag...

1. Varit i Norrtälje och pratat med kuratorn.

2. Åkt och solat och bytt bilar...(min bil sjunger på sista versen nu )

3. Hämtat Ewa och Matilda. Åkte och kollade barnvagnar.... Ewa sa att jag gjorde det för svårt för henne o välja vagn hahahha o jag har inte ens barn asg...

4, Vi åkte till sollentuna och fikade gick runt och hade det mys...

5. Körde hem Ewa o Lilltösen. Sen hem till mamma och Krister för en snabbvisit. Krister e sjuk. Stackars han o envis o ska jobba i helgen.

6. Hämtade Tomas och Petri. Körde Tomas till Tågstationen i stan då han åkte hem till gbg idag.  Vi vinkade av honom och jag gjorde ett litet hjärta på fönstret så han inte glömde oss på vägen hem.( jisses va skitiga tåg vi har) sen åkte jag o Petri hem...

Var så trött o de va så skönt o komma hem o vara hemma bara.. Ringde upp Jessica, den tur damen har vunnit fyra biljetter till Greas... E man lite avis eller jaaaaaaa... Men superglad för henne...

Så va händer imorgon då?? ja du jag har ingen aning har ju inget planerat så de e skönt.. Sola ska ja nog göra.. ja måste va lite brun till helgen ju =)

Så over and Out.
Puss o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0