Energi!!!

Det är ledordet för den underbara helgen jag har haft =)

Var som sagt på Friibergs Herrgård med min kära vän Jessica. Vi var på Magdalena Graafs Bloggträff och vi och ca 118 andra tjejer =) Och tre killar va med faktiskt.
Schemat var fullt med massa roliga saker som vi skulle få göra =)
Föreläsningar, smink o hudvårdskurs, danskurs, lunch, middag ja allt du kan tänka dig =)

Det första som hände var en föreläsning med Mia Törnblom oj oj oj säger jag bara! Jag skratt så jag tjööööt o herregud va tårarna sprutade! Och vilka budskap o energi hon kom me! HON ÄR GRYM! HAVREFLARRRRRRRRRRN!
Ska köpa hennes böcker på en gång =)

Grymmaste o Klockaste MÄNNISKAN!


Efter de hände det massor de va lottning om en ansiktsbehandling med och JAG VANN!!!! Shit jag vart så chockad så ja frågade Magdalena och Richard om de skoja när jag vann asg sååå kul! ASSAA!

Vi gjorde iordning oss för middag och kväll med massa skoj.
Till middag blev det hönsbröst och poto Anna tror jag de hette har ingen aning om va för slags potatis de va men gott som bara den va det sen va de efterrätt glass med chokladkaka. GOTT!
Precis innan middagen skulle börja så började tjejerna låta o applådera och va händer jo Daniel Da Silva och Mårten Andersson kom in i rummet Fatta alla 120 brudarna som börja låta när de skulle gå förbi alla oss asg guuuud va roligt de va..
Daniel Da Silva som fick gå förbi oss trånade tjejer... ;)



Mårten körde Stand Up och va lika grym som alltid! Han är verkligen begåvad. Sen påade han en annan komiker och de va ingen mindre än Hasse Brontén! Gamla polisen som sadla om till Komiker! O va rätt han gjorde för sååå jävla bra han var =) Grymt! 
Musik fick vi oxå i form av Emilia och Daniel Lindström! SHit vilken kväll! Alltså jisses såååå bra!

Jag och Magdalena under middagen =) En underbar kvinna! Genomgod och Varmhjärtad.


Efter maten så vart det danskurs med Daniel Da Silva han lärde oss salsa steg o sen några party mooves... Jag fick även senare en lektion i "Ful Moooves" Som han kallade det såååå kul att jag garvade ihjäl mig! Han har verkligen humor den där Daniel.

Det vart en sen kväll med massor av skratt med massa nya vänner sååå skoj o vilka underbara människor =)


Söndagen var lugn och stilla alla var nog rätt trötta efter lördagen. Vi åt en grymt goood hotellfrukost och sen satt vi bara o snacka och mös på herrgården fram till brunchen... Efter brunchen var det föreläsnin igen med David Eberhard Man blev helt fängslad av hans föreläsning om hur vi är trygghetsnarkomaner och sanningen är den vi är ju det =s

David Eberhard
'
söndagen vart som sagt lugn och skön bilresan hem gick superbra och jag var sååå trött när jag kom hem slockna på soffan nästan på en gång..... har bara en fras och säga! WE WILL BEE BACK!!!




Magdalenas Hund Lotta va med hela helgen och blev alla tjejers lilla kelgris =) Men hon e ju såååå söt =)



Friibergs Herrgård


Underbar Brasa höll oss varma =)




Vackra Blommor fanns det överallt =)





Kommentarer
Postat av: Jenny

Många fina foton och en skön berättelse hur vi hade det! ;-)



2010-01-26 @ 18:26:59
URL: http://jennybergvall.blogspot.com
Postat av: Sandra Åström

Halkade in här...



Kul att läsa dina ord om helgen!

Fina foton oxå!



Ha det :)

2010-01-27 @ 23:14:22
URL: http://www.familjenastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0