Ahhhh huvudet snurrar =)

Ja de är lite mycket denna vecka så där av dålig uppdatering plus att jag inte har kunnat logga in pga driftstörningar. För er som inte vet fyller jag 30 år nästa vecka och har party i helgen =) det ska bli såååå skoj =) Och det är sååå mycket underbara människor som kommer fan jag älskar er alla!

Kommer nog gråta mycket denna kväll =)

Så va har hänt ja massor jag o mamma har flängt runt halva veckan... Älskar min mamma hon e underbar!
Köpt nya träningsskor så imorgon blir det till att åka till gymmet och träna imorgon måste ju inviga dem =)

Så va har hänt mer??? ja jag har just insett att jag har två Outfits att ha på mig så jävla underbart och ja de kommer verkligen va fina på mig med smink och allt =) så detta blir svårt.....

Skriver mer imorgon med lite mer bilder =)

Puss och Godnatt


PS Saknar min Vän ANNA som e På Gran Carina och kommer hem inatt....

Kommentarer
Postat av: Jen.

men hallå! nu är det nog dags att uppdatera igen!!! ;)

2010-03-11 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0